Doprava a platba
Spôsob dodania a dodacie termíny
Pri objednávke dostanete 3 možnosti prevzatia objednaného tovaru :
1. Tovar Vám doručí kuriér spoločnosti DPD
DPD Home :
Služby pred doručením :
- Príjemca je deň vopred informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej sms s číslom balíka, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky.
- Príjemca má možnosť zmeniť deň doručenia zásielky odpoveďou na interaktívnu sms.
- V deň doručenia je príjemca telefonicky kontaktovaný kuriérom DPD.
- Poštovné je účtované v súlade s aktuálnymi obchodnými podmienkami a ponukami. Jeho výška je vygenerovaná systémom pred potvrdenim objednavky.
- Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
2. Doručenie prevadzkovateľom e-shopu.
Spoločnosť Passionis s.r.o. realizuje distribuciu tovaru v pravidelných interaloch v BB, ZV, MT, ZA, RK, LM . Po dohode so Pracovníkom spoločnosti je možné realizovať dodanie tovaru osobne vo vopred dohodnutom termíne na vopred dohodnutom mieste. Kontakt +421 905 747 109, 0907 378 807. Pri tomto odbere platíte iba cenu tovaru.
3, Osobný odber
Po dohode s pracovníkom spoločnosti Passionis s.r.o.si môžete prevziať objednaný tovar osobne na prevádzke spoločnosti. Pri osobnom odbere platíte iba cenu tovaru.
Platba za tovar
Pri osobnom odbere tovaru je možná platba v hotovosti alebo vopred prevodom bankový účet Passionis s.r.o.
Pri doručení prostredníctvom kuriéra DPD je možné zaplatiť za tovar a doručenie na dobierku/v hotovosti alebo vopred prevodom bankový účet Passionis s.r.o. Ak chce kupujúci zaplatiť kuriérovi za tovar a doručenie platobnou kartou, musí pri objednávke uviesť do poznámky "platba kartou".